KiKa opnieuw het klantvriendelijkste goede doel van Nederland.
Stichting Kinderen Kankervrij (KiKa) heeft net zoals vorig jaar, in de categorie ‘Goed Doel’, de titel ‘Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland’ gewonnen. Dat werd gisteren bekend gemaakt in museum Beeld & Geluid. KiKa is trots dat ze dit jaar weer deze prachtige titel ontvangt en bedankt alle actievoerders en donateurs voor hun vertrouwen.
Trots op deze prijs en het team:
Youri Roozen, manager Service Team, is ontzettend trots op het winnen van de titel: “Klantvriendelijkheid is ontzettend belangrijk voor KiKa. Dagelijks staan we klaar voor al onze actievoerders, donateurs, deelnemers, loterijspelers en andere initiatieven. Dat doen we telefonisch, per mail, bij ons op kantoor en bij alle acties in het hele land. We helpen mensen en bieden een luisterend oor. Dankzij deze mensen is KiKa zo groot en belangrijk geworden. Ik ben trots op ons team, dankzij het Service Team ontvangen we voor de derde keer deze waardevolle prijs.
Onafhankelijke prijs:
Sinds 2007 voert marktonderzoeksbureau MarketResponse het onderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland uit. Het is een doorlopend, onafhankelijk onderzoek naar de waardering van klanten voor alle grote landelijke bedrijven en goede doelen in Nederland. De waardering van klanten wordt continue gemeten en daaruit volgt een winnaar.